středa 1. června 2016

Nabitý víkend...

   Nazdar všichni, tady Nelča a hned na začátek se Vám chci omluvit, že jsem na Vás skoro dva týdny kašlala,ale jsem opět zpátky:)
   Za tu dobu se událo hodně zajímavých věcí a asi bych Vám vylíčila celý můj víkend.

               PÁTEK
       Hned v pátek ráno jsme se sešli se školou a šli jsme na nějaké tůně do přírody, kde jsme měli program a nejvíce mě bavilo lovení živočichů z tůní a prozkoumávání je pod lupou.Zároveň jsme se báli aby jsme se někam neprobořili:dd




  







Večer jsem šla na skauta na večer deskových her,ale vzhledem k dalším  plánům jsem tam spát nemohla.


                  SOBOTA
   Hned ráno jsem jela s Eliškou do ZOO a do Dinoparku v Plzni,ve kterém jsme si to moc užily a bylo to zkrátka BEST.
Hned jak jsem přijela, frčela jsem na oslavu Anet,kde byli lidi z její třídy,ale nějak extrémně mi to nevadilo.Byla jsem ráda, že jsem nebyla vzhůru až do pěti,protože bych jinak celý den prospala.Jinak oslava byla strašně fajn!










                 NEDĚLE
    V neděli ráno jsem se jela domů jenom osprchovat vzít si věci a hned jít s Eliškou na vlak do Vimperka, kde se konala pouť.
Když jsme zjistili,že je nám po tom Technu tak trošku víc špatně,hodili jsme šavli a bylo nám asi ještě hodinu blbě.Ponaučení pro příště,že tam nemáme lézt,jinak bychom si tu pouť užili víc.Mezitím jsem tam potkala babičku s dědou,které jsem za celý den nestihla navštívit.Šly jsme za Elišky sestrou,která ve Vimperku žije a vydali se na Boubín aby jsme si trochu provětraly hlavu.Osmi kilometrová procházka nám prospěla a nakonec nás Elišky rodiče odvezli domů...
   Ještě bych tu psala dál,ale o dalších věcech si s Vámi popovídám příště.PA:)

Žádné komentáře:

Okomentovat