čtvrtek 28. července 2016

Co já mám vlastně za blog?

   Ahoj všichni, tady Nell a vítám Vás u dalšího článku. Zamýšlela jsem se o čem tento článek bude a už delší dobou mi v hlavě leží to, jak by Vám měl tento blog něco předat. Neříkám, že moje články ze života nejsou dobrý nápad, ale ne každého zajímá můj denní program, proto chci svůj blog posunout dál správným směrem.
   
Na svém blogu bych chtěla mít kategorie, třeba CESTOVÁNÍ-ŽIVOTNÍ STYL-MÓDA-MŮJ ŽIVOT. Vzhledem k tomu, že jsem se s blogem ještě nenaučila dobře pracovat , tak nejspíše budu muset opět poprosit strýčka googla, aby mi trošku pomohl :D Psaní mě hodně baví, tak si myslím, že by byla docela škoda skončit u takovéhoto formátu. Další věc je ta , že bych chtěla začít natáčet na YouTube, ale nemám v čem stříhat, protože můj pošahanej počítač skoro nic nepodporuje. Navíc se docela bojím reakcí lidí v mém okolí, ale protože si často povídám sama se sebou a potřebuju pořád něco dělat, tak si myslím, že by to mohl být dobrý koníček, co myslíte?
    Dnes jsem se opět vydala k Anet, která si něco opět zlomila, takže se nemůže koupat, ale za to já jsem se vyčvachtala až dost.(To víte, Stránská se vždycky musí k někomu nasáčkovat, když nemá bazén :D )Uvidíme možná už bych dneska něco natočila a sestříhala, každopádně Vám dám vědět až se něco bude dít.
    To už by bylo pro dnešek vše, takže zatím pa a užívejte prázdnin.
   

Žádné komentáře:

Okomentovat