čtvrtek 4. srpna 2016

Prokrastinace???

   Ahoj všichni, tady Nelča a vítám Vás u dalšího článku.
Dnes si prakticky opět popovídáme o mých zážitcích ze života.
   Minule jsem psala, že bych svůj blog chtěla někam posunout a vytvořit si jednotlivé kategorie, ale zatím se mi to moc nedaří.
Já nejsem ten typ, který by uměl s každým programem, takže pořád koumám a koumám. O tom ale jindy.
    Dala jsem si takový wishlist toho, čeho bych chtěla dosáhnout, no, že by to bylo zrovna na dobré cestě, to se říct nedá, ale hlavní překážkou toho všeho je moje lenost a schopnost neustále prokrastinovat.

    První věc je ta, že bych chtěla začít cvičit. Ne kvůli tomu abych zhubla, ale spíš bych si chtěla zpevnit postavu, protože přiznávám, už nějaký ten pátek žádný sport nedělám a ono je to potom trošku znát : D
    Za druhé jsem chtěla začít více číst, což je jediná věc, která se mi daří až moc. Za tu dobu co jsem se vrátila z tábora jsem přečetla asi už tři knížky a ponořila jsem se to další, ale mám takové obavy, že na dovolenou nebudu mít žádné čtení.
     A třetí věc- cvičit více keyboard a zpěv.
Ten zpěv nevypadá zas tak špatně, ale s keyboardem už je to horší.
Dokonce jsem přemýšlela, že bych s kroužkem skončila a učila bych se sama doma. Mohla bych hrát písničky svého výběru, cvičit kdy chci, jak dlouho chci a nemusím za to platit 4000 za rok.
Zkusím to navrhnout mamce tak uvidíme, ale opět je tu ta moje prokrastinace a lenost:/
      Doufám, že jsem na Vás nepřenesla nějakou negativní energii a příští článek už bude pojednávat o tom jak  se celá naše rodina vydala na Moravu:) (a taky doufám, že se nám povede splašit nějakej signál abych Vám sem mohla po večerech něco psát :D)
To je pro dnešek všechno, já musím běžet, tak pa:)
   

Žádné komentáře:

Okomentovat