pátek 6. května 2016

Zpěv

   Nazdar všichni,tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.
   Dnes bych s vámi chtěla mluvit o vystoupení,které jsem měla 3.května.Nehorázně jsem se na něj těšila a myslím si,že se nám opravdu povedlo.Mám video,ale nechci ho dávat na youtube,protože jsou tam i ostatní členové a nemám jejich souhlas.Po vystoupení jsem dostala kytku,takže mi v pokoji kvete a při pohledu na ni si vždycky vzpomenu na tenhle zážitek.
    Hned další den jsem měla narozeniny a to už jsem velká holka,protože mi je 12:dd
Nechci se tu nějak vychlubovat co jsem dostala nebo tak něco,ale k narozeninám byli rodiče štědří a dostala jsem nový telefon.Abych to objasnila můj starý měl rozkřáplý displej. takže na několika místech nefungoval a kvůli nějakým aktualizacím mi nešlo ani YouTube a další podobné věci.Vůbec jsem ho nečekala a jsem z něho naprosto nadšená a hlavně mi ulehčí spoustu práce.Toť příběh o mém telefonu a jdeme se přesunout dál.
   Dnes je sobota a já jedu se skautem na
laser game a na nějakou výstavu do Písku.
Jsem opravdu zvědavá jak to tam bude vypadat každopádně se hrozně moc těším.
A zítra jedeme za babičkou a za dědou,které jsem neviděla také sto let a těším se až je uvidím.
   To by bylo pro dnešek vše a zatím pa pa pa:)
  

Žádné komentáře:

Okomentovat