čtvrtek 28. dubna 2016

Dlouhá neaktivita

   Nazdar všichni,tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.Opravdu se omlouvám,že tak dlouho jsem sem nic nenapsala,ale úplně jsem na blog zapomněla a moc mi to chybělo.
   Konec dubna je celkově chladnější a dokonce i párkrát sněžilo no chápete to?
Každopádně se moc těším na své narozeniny,které mám za šest dní.
   Teď ve škole prožívám takové období stresu strašně moc písemek,učitelé už jsou protivní a dávají nám nečekané písemky,protože je to baví a jsou znudění.Ještě mám do pondělka odeslat prezentaci do Dětského zastupitelstva tak doufám,že to nebudu dělat v neděli večer.
   Dnes jsem byla na takové pěvecké soutěži,která se jmenuje Jihočeský zvonek a zpívala jsem tam dvě lidové písničky.Upřímně už jsem zpívala před větším obecenstvem a těžší písničky,ale přesto jsem byla nejvíc vyklepaná jak to šlo:d
No ale nakonec jsem se umístila mezi bronzovým pásmem takže super.No a odpoledne jsme šli s Honzíkem na čarodějnice do jeho školky tak jsme se namaskovali(to víte,Stránských se vetřou všude:ddd)a vyrazili jsme.Honzík ve školce s ostatními spí a už nám chybí.
   To by bylo pro dnešek vše a uvidíme se zase příště:)


















 











Žádné komentáře:

Okomentovat