neděle 10. dubna 2016

Honzík slavným youtuberem...

   Nazdar všichni tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.Opět jsem nebyla přes týden aktivní takže jsem se odhodlala až teď v neděli.
   Poslední dny bylo docela hnusně,ale doufám,že se naše počasíčko vrátí zase do starých kolejí.Celkově tenhle týden byl takový unavený a neměla jsem náladu.
Jinak jsem dala na YouTube svoje první video,ve kterém ovšem nevystupuji já,ale můj bráška Honzík.Pokud už Vás štve největší hit roku 2016 aka.song JÁ MILUJU MINECRAFT tak Vám doporučuji se na video ani nedívat,protože Honzík nazpíval cover.Myslím si,že je to strašně vtipné,kort když šišlá a má brejličky:D No a také jsem si rozkřápla v pátek displej na telefonu,ale to už je zase jiná story:D
   To už je pro dnešek vše,užijte si zbytek dne a zatím pa pa pa:))
Odkaz na video:https://www.youtube.com/watch?v=YjyIWTlvqoE
   

Žádné komentáře:

Okomentovat