sobota 2. dubna 2016

Neaktivita

   Nazdar všichni tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.
Asi týden jsem nebyla aktivní takže se na to musím pořádně vrhnout.
   Ve čtvrtek bylo asi přes dvacet stupňů tak jsme toho s rodinkou využili a šli se projít. Poslední dobou jsem začala jezdit na bruslích a za tento týden jsem na nich byla pětkrát. Takže pokud jste ještě nezačali sportovat a chcete zhubnout do plavek, nečumte pořád do mobilu a jděte ven:dd
    Včera jsem ještě narychlo jela k Anet , no asi Vám nemusím popisovat náš večer, protože si ho domyslíte...
Teď vedle mě sedí Anet a kouká na výdejka a jestli si tohle čteš, zdravím tě. A musím na ní něco prásknout :VEČER SE NEODLÍČILA!!! Všichni to rozkecejte TV Nova:dd
    Pro dnešek by to bylo vše a zatím papík:)

Žádné komentáře:

Okomentovat