neděle 27. března 2016

Jaro

   Nazdar všichni tady Nell a vítejte u dalšího článku.
Dnes bylo fakticky krásně a zavítala jsem opět do Plzně na hodinu zpěvu.
3.května budu mít vystoupení a pokud se mi to podaří zdokumentovat tak Vám to sem určitě šoupnu.
   Jak jsem říkala ,bylo nádherně(kéž by byly takové dny častěji) a při tich čtrnácti stupních jsme si s mamčou sedli na lavičku a jedli. Nevím jestli to tak máte taky, ale já naprosto miluju takovou tu vůni jara. Prostě to sluníčko jak je všechno rozkvetlé a relax. Zkrátka a dobře miluju jaro, což už píšu asi po dvacátý:dd
   Zítra mě čeká velký úklid a přemýšlela jsem jestli bych nenatočila vlog, protože si chci ten pokoj nově zařídit a celkově předělat takže pokud jste ho chtěli natočím Vám ho.
To by bylo pro dnešek vše,mějte se krásně a pa:)

Žádné komentáře:

Okomentovat