úterý 8. března 2016

ÚTERÝ

JÁ A ELIŠKA:3
Nazdar,tady Nell a vítejte při dalším článku.Jak jste asi z názvu poznali, je úterý.Dnes nemáme do školy žádné úkoly,takže odpoledne volné:)Nejspíše  u mě  bude spát moje nejlepší kamarádka Eliška a jestli tohle čte,tak jí moc moc zdravím:))Když u mě spí mám aspoň o zábavu postaráno a hlavně miluju,když nám mamka do pokoje nosí kupu jídla:D A v neděli spolu jedeme do AQUA PALACE PRAHA!Byla jsem tam sice už dvakrát,ale nějaké dva tři roky to budou.Strašně se tam těším a hlavně budete mít tady na blogu pár fotek a možná i videí z bazénu.(Škoda,že nemám podvodní kameru,protože na tyhle příležitosti by se perfektně hodila.)Také jsem zavzpomínala na ty staré časy,kdy se ještě prodávali Vlnky a žvýkačky Hubba Bubba(btw.je vám taky líto,že je přestali prodávat?)

Žádné komentáře:

Okomentovat