středa 16. března 2016

Zpěv a neaktivita

                                          

   Nazdar,tady Nell a vítám vás u dalšího článku.
Omlouvám se,že včera článek nebyl,ale byla jsem v Plzni na zpěvu a když jsem přijela,padla jsem hned do postele.


   Asi nevíte,že jezdím na zpěv do Plzně,ale ano jezdím.Mám suprového učitele a na rozdíl od výuky v dřívějšímu kroužku mě vede k profesionálnímu přístupu. 3.5 budu mít vystoupení s kapelou,na které se strašně moc těším!!


   Vím,že jsem poslední dva články přidala později,ale někdy jednoduše nestíhám a proto musíte pochopit,že články nebudou moct vycházet každý den.


   Dnes jsme slavili bráškovo narozeniny a moc jsem si je užila(přidávám pár fotek).A taky zítra nejdu do školy,protože potřebuji hlídat bráchy,rodiče jsou v práci,takže se musí spolehnout na mě.A v pátek mám ještě rovnátka tím pádem přijdu a matematického klokana(díky bohu:D)

To by bylo pro dnešek vše a dobrou noc:))

  
  


Vojtíškovo narozeniny:3
 



Žádné komentáře:

Okomentovat