neděle 6. března 2016

Nevím jak to pojmenovat....



Nazdar,tady Nell a máme tu historicky první článek na tomto blogu.
Už mockrát jsem si chtěla založit blog,ale nikdy jsem nebyla aktivní a po chvíli mě to přestalo bavit,takže jsem se rozhodla,že začnu znova s čistým štítem.



Jsem obyčejná jedenáctiletá holka, která vlastně ani neví kdo je a co by chtěla v životě dělat(to je strašný klišé:D)Blogování a natáčení mě strašně láká a už dříve jsem zkoušela natáčet videa,která měla samozřejmě vysokou kvalitu a obsah:D.Proto bych se tomu chtěla věnovat více a chci to pořádně rozjet(bez dvojsmyslů pls.).



Tak třeba zítra píšeme tři písemky a umí něco Nelča???
Překvapivě ne:D(btw.zkoušela jsem se učit ve vaně,ale skončilo to tak,že jsem místo vědomostí měla mokré papíry...Je skoro deset,zítra mě čeká klasický stereotyp a to je taky věc nad kterou často přemýšlím.Těším se na víkend abych si mohla odpočinout a začít si užívat...Ale proč si nezačnu užívat teď?Protože to jednoduše nejde.Škola,povinnosti,kroužky a další důležité věci.Každopádně příští víkend jedu na CineTube v Písku a tam se meeeeegggaaaa těším!!!




To už by pro dnešek bylo vše,dobrou noc ať vás blechy štípou celou noc:))

Žádné komentáře:

Okomentovat