středa 9. března 2016

STŘEDA

Nazdar,tady Nell a vítám Tě u dalšího článku.Jak jsem psala minule, v úterý u mě spala kamarádka a jako klasicky jsme šly spát až kolem druhé,takže jsem se ráno probudila unavená s draždivým kašlem,rýmou a bolením v krku.Teď se musím kulírovat abych byla na víkend fit,protože jedu na CineTube a do Aqua Palace Praha.
    - Ve středu mám obvykle skauta,ale vzhledem k mému stavu jsem se rozhodla,že dnes skauta zameškám a budu ležet v posteli. Právě jsem si stáhla film Fakjů pane učiteli a protože jsem ho jednou viděla u Anet tak jsem si ho samozřejmě musela stáhnout taky.Mimochodem pokud jste ho ještě neviděli,o čemž silně pochybuji,určitě se na něj koukněte:)
   - Vážně mě štve,že když jsem nemocná krásně svítí sluníčko,ale jakmile se uzdravím je zataženo a zima jako prase.(život no)Asi nejsem jediná,která se strašně těší na jaro,protože ta zima už je vážně protivná.
   - Než si pustím filmík,budu muset dojít se psem,což se mi vůbec nechce,ale alespoň mě to probudí.To je asi vše co bych k dnešku napsala,mějte se krásně a u dalšího článku pa:))

Žádné komentáře:

Okomentovat