pondělí 21. března 2016

Velikonoce

                                              

    Nazdar všichni tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.Doufám,že si užíváte jara stejně jako já a také se těšíte na Velikonoce.
   Nevím jestli jsem divná,ale každý rok děláme pravidelně velikonoční výzdobu,prostě mi ten svátek přijde strašně fajn a jak už jsem zmiňovala v několika článcích,jaro naprosto miluju!
   Od čtvrtka máme prázdniny,takže konečně budu mít více času na rodinu a také bych si chtěla udělat velký úklid,no ehm, jsem docela zvědavá jestli to zvládnu:D
   Teď jsem asi dvě hodiny hledala mobil a zvonili mi zprávy jedna za druho a tak jsem si říkala,kde ten telefon může být.Až když mně volala Eliška zjistila jsem,že byl mezi notami na keyboard.Opravdu,tohle se může stát jenom mně...
   To je pro dnešek vše,mějte se krásně a pa pa pa. 
  

Žádné komentáře:

Okomentovat