středa 23. března 2016

Prázdniny

                     

   Nazdar všichni,tady Nell a vítám Vás u dnešního článku.Dnes je středa a zítra se konečně nejde do školy!Nevím jak vy,ale mně by se ovíkendech a prázdninách hodil alespoň jeden den navíc.Myslela jsem,že budu celé prázdniny doma a budu si užívat pohody,ale jako vždy,nemám skoro žádný den volný.
  

   Zítra budu hlídat do odpoledne bráchy a následně půjdu k Elišce,dělat jarní úklid.
V pátek jedeme za babičkou a za dědou,na které se strašně těším a chtěli bychom při cestě navštívit pár příbuzných.Na sobotu mám naplánovaný jarní pochod se skautem a bráška má narozeniny(celkově máme v březnu strašně moc oslav.)V neděli pojedun opět na zpěv do Plzně a v pondělí mám naplánovaný velký,jarní úklid,s kterým mi nejspíš bude pomáhat Eliška.Vše jsem si rozvrhla a ve čtvrtek si půjdu koupit dekorace do pokoje a doufám,že už všechno bude v mém pokoji hezčí(stejně si myslím,že to v půlce vzdám:D)
  


   To je pro dnešek vše a zatím pa pa pa:))

Žádné komentáře:

Okomentovat