sobota 19. března 2016

Víkend s Anet



       Nazdar všichni,tady Nell a vítám Vás u dnešního článku.Na začátek se chci omluvit,že už tři dny nevyšel článek,ale nic zajímavého jsem nedělala krom toho,že jsem byla na rovnátkách:D
  V jednom článku jsem Vám psala o Anet,která také bloguje a točí na youtube a právě za to jsem se vypravila v pátek.
  Klasicky jsme natáčely a koukali na film,no znáte to.Dnes jsem se vyřízená vrátila domů a šla jsem s Eliškou ven,protože jsme se straaašně dlouho neviděli:D A taky jsem na pár lidí udělala prank,že mám obarvené vlasy na hnědo a další lži.Eliška mi to vážně věřila a byla opravdu nadšená když se dozvěděla pravdu:D
  Mimochodem je to už rok,co jsem byla na nahrávání písničky v Solasidu,nemůžu uvěřit,že ten rok tak rychle utekl!
  Pro dnešek už končím a užijte si následující den!Pa pa pa:)

Žádné komentáře:

Okomentovat