čtvrtek 10. března 2016

ČTVRTEK

                                                     

Nazdar,tady Nell a vítám Vás u dalšího článku.
  Už jsem Vám říkala,že jedu v neděli do Aqua Parku,takže to není žádná novinka.Dnes mi zavolala Eliška,jestli mám takovou slevovou průkazku do autobusu.Vzhledem k tomu,že jsem nikdy autobusem jezdit nepotřebovala, tak jsem ji pochopitelně neměla zařízenou.Tím pádem se musela jít vyrobit abych měla cestu o polovinu levnější.Samozřejmě fotku jsem měla moc  malou,takže jsme museli u Elišky fotit.No zkrátka a dobře,byla to zajímavá story...
  Můj zdravotní stav se začína lepšit až na tu otravnou rýmu a svědění nosu,s kterého mi slzí oči.Zítra konečně pátek a úžasný víkend je za dveřmi!
  Také jsem se dneska dozvěděla,že náš matikář je nemocný a přijde až na konci příštího týdne,takže týden bez TERORU!!!
Je úplně strašný,nemá žádné pochopení a celkově když se spojí matika a on,je to víc než noční můra:D¨
  Ale abych se alespoň trochu vyspala měla bych to ukončit.
Pa,pa,pa:))


Žádné komentáře:

Okomentovat