pondělí 7. března 2016

PONDĚLÍ

Nazdar,tady Nell a máme tu klasické pondělí.Dnes to byla normálka škola,učení a kroužky,znáte to.
Už začínám pomalu ve vzduchu cítit jaro a už se strašně těším až to všechno rozkvete a budeme moct běhat venku jenom v mikinách.Btw.jsem jediná,která si počítá kolik hodin strávím ve škole za týden a potom si říkám,kolik hodin musím do školy chodit?
Ještě jsem zabrouzdala do mých starých videích o ufonech kde mi bylo asi osm a točila jsem ho s kamarádkou.Pokud by jste si ty videa chtěli zkouknout,jsou pořád zveřejňená na FaceBooku:)
Vypadala jsem doslova jako upír a je až neuvěřitelné jak jsem se tu dobu změnila.A nebo taky naše video o vílách,na které jsme sice nevěřili,ale škádlily jsme tím naší kamarádku.Myslela jsem,že chcípnu smíchy,protože je to strašně trapné,roztomilé a zábavné zároveň.
Jo a ještě něco...Dostala jsem z matiky JEDNIČKU!!!Chápete to?
Ale vždy když se něco takového stane tak si to pokazím hned další písemkou:D
Chtěla bych vám dát odkaz na blog mojí kamarádky,která točí na youtube a bloguje a je vážně skvělá:)

To už by pro dnešek bylo vážně vše a papapa:))




ODKAZ:http://anettchannel.blog.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat