sobota 2. července 2016

Konec školního roku

   Ahoj všichni, tady Nelča a dnes si zase trošku popovídáme.

Jak asi víte , je konec školního roku a začaly prázdniny.
Pro někoho, obzvláště pro ty, kteří vycházejí ze školy konec tohoto školního roku nebyl úplně "happy". Vlastně se střední se všichni rozejdete a kromě víkendů a prázdnin se moc scházet nemůžete. Samozřejmě já mám střední ještě daleko, takže Vám tu nechci psát o pocitech deváťáků.


    Zítra odjíždím na tábor, na který se neskutečně těším, protože minulý rok jsem ho musela kvůli dovolené odložit.Dalo mi vážně práci všechny ty krámy narvat do všech různých tašek.Ale nakonec jsem to zvládla,(jsem to ale holka šikovná:dd).Taťka s mamčou odjeli na víkend do Hradce aby si spolu taky něco užili a odpočli si.

Včera k nám přijela babička s dědou na hlídání a dnes nás čekalo překvapení a přijela se za námi podívat nečekaná návštěva, teta a moji bratránkové.Samozřejmě největší pozornost přitahoval sedmiměsíční Maxík.Šli jsme se projít, na zmrzku a užili si tak pohodové odpoledne.
    Teď nebudu těch dvanáct dní aktivní, protože budu úplně oddělená od Wi-Fi a všech moderních technologií.
Užívejte si tedy prázdniny jak nejlépe můžete a za dva týdny ahoj! 
Jinak přidávám pár fotek(a je jich ještě mnohem víc)z posledních dnů.




Žádné komentáře:

Okomentovat