středa 20. července 2016

Táborové dobrodružství 2k16

   Ahoj všichni, tady Nell a vítejte u dalšího článku.
Pokud sledujete můj blog déle, víte, že jsem se vydala na tábor a právě o něm bych chtěla povídat.
   Na táboře už jsem počtvrté, takže zhruba vím jak to chodí. I když jsem se těšila až konečně budu alespoň chvíli mimo domov, věděla jsem, že tábor nebude jako dřív, a že si dělám zbytečné naděje. A to se ukázalo jako pravda. Přišlo mi, že vedoucí příprava různých her apod. už trochu nudí a moc je to nebaví. Ale tím nechci říct, že jsme neměli žádný program a celý tábor jsme byli zalezlí ve stanech.  
Každopádně největší sranda začala už při balení. Já  si myslím, že to nepotřebuje komentář :d (To je tak, když Stránská nemá kufr...)

Na tábor mě vezli kamarádky rodiče, se kterou jsem spala ve stanu, protože moje rodiče odjeli na víkend pryč. Příjezd byl takový, jaký jsem očekávala. Všude hafo lidí a na nás zbyly  ty "nejlepší" stany.
Kdybych vám tu popisovala celý průběh tábora asi bychom tady byli do půlnoci, takže stručně. Největší zpestření rána byli lachtánci, kde jsme se hned po probuzení oblékli do plavek a šli se smočit do Lipna. Je to dobrovolně, ale co bych neudělala pro 20 bodů:)
Abychom neumřeli hlady, tak nám něco naservírovali k snídani a byla prohlídka stanů, na kterou se vždycky všichni těšíme :d A  pak jenom ranní nástup a do učení rozchod. Tentokrát jsem si plnila druhou hvězdu, kterou jsem nakonec zvládla a příští rok budu dělat skautku.
Docela sexy nemyslíte?
Dál následovala svačina, hry, oběd a polední klid, který byl pro mě úplným rájem a mohla jsem si odpočinout. Celý den utekl jako voda a už jsme seděli a zpívali v tee-pee. Těch vzpomínek co mám je strašně  moc a ani bych si na všechny nevzpomněla, ale jsem ráda, že jsem tohoto tábora účastnila.

   Prázdniny jsou v plném proudu tak si je užívejte! I když jsou všichni moji kamarádi pryč, na každý den se snažím najít alespoň nějakou aktivitu, protože sedět doma na zadku je strašná blbost.
Pro dnešek se s vámi loučím a zase příště ahoj:)


Žádné komentáře:

Okomentovat